Äntligen!

Idag är det äntligen dags att åka till Uppsala, hoppas bara att tåget inte är försenat som det brukar vara!
Jag vet exakt hur det kommer bli ikväll innan vi åker till tåget, jag kommer vara jättestressad som vanligt, pojken kommer att bli irriterad för att jag stressar för både han och jag vet att det inte är någon fara, jag kommer hinna.
Sen kommer jag få ont i magen, och pojken kommer säga att jag får skylla mig själv som stressar upp mig fast jag inte får stressa. IBS-magen reagerar direkt på det!

Oföretagsam som jag är har jag fortfarande inte vikt tvätten, men idag måste jag göra det om jag ska kunna packa.
Hade ju gott om tid på mig igårkväll att göra det, var vaken till kl 03, var verkligen inte trött alls,men jag får skylla mig själv som somnade på soffan. Så idag sov jag till kl 10.30 (!) och det är ju på tok för länge.

Halsen känns lite bättre idag och huvudvärken är nästan helt borta, så idag känns livet bra igen! :)
Jag hatar verkligen att vara sjuk, känns som att jag alltid är det. Men så är det när immunförsvaret inte är som det ska. Man åker på alla infektioner som man kommer i kontakt med..
Och sen när jag inte är sjuk så har jag alltid värken, den går aldrig över.

Nu ska jag gå och se efter vad brevbäraren kom med för roligt idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0