Dåligt av mig!

Har varit dålig på att uppdatera här nu den senaste veckan, men det var för att jag inte hade så mycket tid över när jag var i Uppsala. Den tiden jag hade där ville jag spendera på mina nära och kära! :)

Det har känns som att det har hänt mycket den senaste veckan, jag har lekt en massa med Felix och gullat mycket med Melvin.

Och nu är lägenheten såld också, alla papper är påskrivna och det är en sån lättnad att den är borta.

Jag fick det priset jag begärde och gick med vinst.

Vi kommer att bli väldigt rika i januari jag och pojken. Jag får två (stora) löner eftersom jag börjar på nya jobbet då och så får jag vinsten från lägenheten, och pojken är inte sämre han. Han har fått 16000 skattefria kronor för några ärr han har på ena armen.

Känns så skönt att veta att vi inte behöver oroa oss för pengar alls inom den närmsta framtiden.

De pengarna jag får kommer räcka länge.

Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen och nu är det jobb som gäller fram till annandagen då vi åker till Uppsala för att fira sen jul där.
Ville egentligen inte jobba idag, men efter att de hade kortat ner turen åt mig så tog jag den.. Så jag jobbar 16.30-21.30 och det räcker för mig, nu jobbar jag alltså sju dagar i rad (med början igår).

Nu håller jag på att laga mat och pojken borde komma hem snart.. Har egentligen en massa samtal jag borde ringa idag så jag får väl sätta igång med det medans potatisgratängen sköter sig själv i ugnen.
Men först av allt så ska jag tjuvkika på vad grannarna håller på med, det är ett väldans liv utan för fönstret så jag ska väl passa på att röka nu så jag kan se vad de har för sig. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0