Den som väntar på något gott..

Ja, herregud vad jag har varit dålig på att skriva de senaste veckorna men jag har haft full rulle hela tiden!

När jag kom hem från Uppsala sex dagar innan jul så gick jag ju på ännu en maratonvecka med jobb. Sju dagar (och nätter) i sträck blev det och då jag inte jobbade hade jag fullt upp med mammas julklapp som jag var tvungen att få klar tills vi åkte tillbaks till Uppsala på annandagen.

Resultatet blev detta;
image5

Jag är väldigt nöjd, och mamma tyckte den var jättefin!


Väl i Uppsala så startade vi med julmiddag hos syster, alla som vi brukar fira jul med var där (utom bror min, men jag kommer till det senare) och det var riktigt mysigt!
Lekte en massa med Felix och gosade en massa med Melvin som tycks ha en förkärlek för att kräkas på sin moster. :)
Fick allt jag ville ha i julklapp och de andra blev väldigt nöjda med det de fick av oss.

Angående min bror så har han varit jättesjuk hela tiden då vi varit där, de trodde först att det var halsfluss men efter att han behandlats för det i flera dagar utan att bli bättre så tror vi nu på körtelfeber.
Han är hos doktorn just nu så snart får vi svar på vad det är, men han har verkligen varit jättedålig vår stackars lills pojke.

Har hunnit med mycket under de tre dagarna vi var där; träffat familjen och några kompisar, varit och bowlat med pojken, tittat en massa på innebandy eftersom det är Storvretacupen nu, packat ur massa saker ur min lägenhet som jag sålt och varit på mellandagsrean och köpt en digitalkamera (äntligen).
Det har inte varit en lugn stund helt enkelt!

Eftersom vi köpte kameran har jag självklart tagit en massa bilder på Felix och Melvin, så jag tänkte visa några av mina favoritbilder. :)

image6

Mosters ögonstenar! 


image7
Vår stora kille (snart två år) har precis lärt sig att gå på pottan.

image8
Lillkillen blir helt chockad av den starka blixten.

Sen kan jag ju bjuda på en bild på min vackra lillasyster, den är tagen precis innan hon skulle ut på krogen igår.

image9


Nu får det räcka för idag, ska börja läsa nya julklappsboken jag fick av Madde nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0