Helt slut och ont i halsen.

Nu har jag äntligen börjat bli människa igen efter denna intensiva jobbvecka.

Kan ju börja med att berätta att jag lidit av sömnbrist hela helgen, har knappt vågat sitta ner av rädsla för att somna.
Det blev ju väldigt många timmar jag jobbade i Östansjö, började 16.30 på fredagkvällen, hade sovande jour hela natten och jag fick inte sova mer än tre timmar. En av våra boende har precis fått reda på att han har cancer så han är självfallet väldigt orolig och han höll mig uppe nästan hela natten. Gick upp 05.30 i lördags och jobbade till 08.30 då jag hade rast i 3 och ½ timme för att sen jobba nio timmar till.
Var helt lullig i huvudet av sömnbrist men blev faktsikt lite piggare på kvällen.

Pojken kom och hämtade mig kl 21 och då åkte vi direkt till hans systers 20-års fest.
Ingen av oss var särskilt pigg på att festa så vi drack inget och stannade bara i någon timme innan vi skjutsade hem pojkens storasyster och hennes man och sedan åkte vi hem för att sova.

Var mer död än levande imorse kl 05.45 när klockan ringde, men jag tog mig till jobet iaf och klarade av jobbdagen galant enligt mig. :)
Har fått höra lite roliga saker idag, får se vad som händer med det. ;)

Nu ska pojken åka och jobba om några timmar och det borde bli en tidig kväll för mig.
Men jag brukar ju ha lite svårt att gå och lägga mig tidigt när pojken jobbar natt.
Och jag har fått jätteont i halsen nu i helgen, kan knappt prata.
Hoppas det hinner gå över innan tisdag då börjar på nya jobbet.

Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag kommer till Uppsala, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0