Hoppas på högre bemanning

Idag är det jobb på Kullängen igen, och jag hoppas verkligen cheferna insett hur tungt det har varit där de senaste dagarna och gett tillstånd till högre bemanning ävan fast vi inte har någon överbeläggning.
Var ju totalt slut när jag kom hem i måndags och det är ingen rolig känsla!

Igår fick jag äntligen tummen ur ..... och beställde tid hos tandläkaren. Har tänkt göra det länge men det blir alldrig av.
Fick iaf tid på fredag förmiddag, så nu får vi se hur dyrt det kalaset blir. Har ju inte varit på några år och jag vet att åtminstånde en fyllning har lossnat. Sen brukar jag oftast ha något hål att fixa till, mina dagliga mediciner är inte snälla mot mina tänder!

Och idag fyller pojkens syster 20 år, så stort grattis till henne!

Vi kommer tyvärr inte kunna åka och gratta henne eftersom vi jobbar kväll båda två.
Men på lördag så ska vi svänga förbi en snabbis på hennes fest... Blir inte så länge, jag jobbar till 21 den kvällen och börjar kl 7 morgonen därpå.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobb. Får skjuts av pojken idag med, lyx för mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0