Och så var julen förstörd

Denna hemska tanke flög genom mitt huvud för en halvtimme sen, men som tur var så hade jag helt fel.

Mamma ringde och berättade att pojkens fotbollslag har cup i mellandagarna (hon hade varit inne på deras hemsida). Jag ringde självklart pojken på en gång och frågade om han visste det men det gjorde han inte.
Och sedan sa han de underbara orden; "Men det är klart jag inte ska vara med på den".

Så nu är min jul räddad igen! :)

Jag jobbar som jag tidigare berättad hela helgen innan jul och på julafton börjar jag kl 16 och jobbar natten för att sluta kl 08.30 på juldagen. Sedan har jag några timmar på mig att vila för att sedan jobba från kl 14.00 till 21.30.
Så jag får faktiskt fira lite på självaste julafton i år, men det roliga för mig börjar på annandagen då vi åker till Uppsala för att fira med min familj. Då är jag helt ledig och slipper tänka på jobb och vara stressad över det.

Så ni förstår kanske att jag var orolig ett tag för att det skulle bli förstört!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0