Panik!

Hade en smärre panikattack för några timmar sen när jag hade varit hos frisören.
Tyckte att håret blivit alldeles för kort men sen efter lite uppfluffning med mousse så såg det mycket bättre ut.
Det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig men så är det alltid..

Har varit på Marieberg idag med pojken och handlat present till hans syster som fyller 20 imorgon.
Det blev lite dyrt så jag fick lite ångest över pengar när jag kom hem. Det blir att köpa julklappar helgen innan jul då jag får en riktigt stor och fin lön. :)

Är väldigt trött idag, som vanligt när jag är ledig alltså.. Men det blir sovmorgon imorgon iaf, börjar kl 14.

Tänkte faktiskt vara lite huslig nu när jag är ensam hemma hela kvällen och baka en kladd-  eller äpplekaka.
Vi får se vad det blir.
Det är inte ofta jag bakar men ibland får jag lite småryck och rör ihop någonting.

Men just nu kollar jag på 2 ½ män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0