Röd och svullen

Har fortfarande skitont i halsen, men jag tror inte det är halsfluss för jag har inte sett prickarna som tyder på det.
Men jag måste säga att det är väldigt svårt att titta sig själv i halsen även om man har en ficklampa till hjälp.
Lyckades till slut iaf och inga prickar fanns att hitta, men jag var lite röd och svullen.
Värktabletterna har hjälpt mot huvudvärken men inte mot halsen, vad kan det bero på?

Tänkte pyssla lite med projektet med mina blomkrukor idag om jag orkar. Det är ju snart klart! :)
Sen måste jag verkligen brodera lite om det ska hinna bli klart till jul, svårt bara när man jag har mer värk i handlederna än vanligt.

Men innan jag tar mig för något av ovanstående så måste jag få i mig någon slags frukost/lunch och så måste jag ringa till jobbet och boka om mina tider att gå bredvid.
Men jag har kommit på att jag nog inte kommer jobba så mycket på det nyaste jobbet, har ju fått mitt vikariat nu och jag kommer nog inte ha tid att jobba så mycket mer.
Kanske borde ringa till chefen och höra vad hon tycker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0