Tandläkarskräck?

Jag kan ju lugnt säga att jag inte har någon tandläkarskräck.
Hade tid kl 10 i förmiddags, var helt dyngsur när jag kom fram. Cykla i spöregn är inte så kul!
Fick reda på det jag redan visste, hade några hål som måste lagas (varav ett är gammal som lagningen lossnat på). Jag vet att jag alltid har hål i tänderna när jag går till tandläkaren, mina mediciner är hemska mot tänderna.
Men en bra sak med värktabletterna är iaf att de verkar ta bort smärta i tänder också. Enligt tandläkaren så borde jag sökt akut med tanden där lagningen lossnat för länge sen. Det hade vanliga människor gjort enligt henne eftersom den var ganska illa däran.
Och hon var också förundrad över att jag var så oberörd när hon pillade runt i munnen, jag kände knappt någonting när hon pillade på mina tänder och blåste (visst är det det dem gör?)på tänderna.

Så nej, tandläkarskräck har jag inte!

Nu ska jag snart iväg och påbörja en maratonhelg med jobb.
Jag börjar 16.30 ikväll och slutar 08.30 imorgon. Sen har jag ledigt till kl 12 då jag går på jobbet igen och jobbar till kl 21. Då ska vi åka iväg på svägerskans 20-års fest. Men jag blir inte kvar där så länge för jag börjar jobba kl 07 på söndag (alltså måste jag gå upp strax innan 06). Men på måndag är jag ledig iaf! :)

Nu ska jag packa väskan och plocka fram någon bok som jag kan läsa inatt, funderar på att ta med mitt broderi också, det måste ju bli klart snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0