Tråkigt slut på dagen

Hmm.. Det har varit en konstig dag, den började dåligt för att sedan bli mycket bättre och nu slutar den helt kasst med att jag går och blir sjuk. :(

Har fått feber och har ont i huvudet och halsen.
Så nu har jag fått ringa runt och leta efter numret till "Tranan" där jag ska gå bredvid imorgon.
Har dock inte sjukanmält mig än, ska se om jag är bättre imorgon bitti för då kommer jag åka till jobbet iaf.
Men just nu skulle jag absolut inte kunna åka och jobba, mår verkligen skit till och från.

Värktabletterna är återigen på väg ut ur kroppen så det är väl snart dax att fylla på med nya om jag ska kunna sova inatt.


Ska se klart på PB nu och sedan krypa ner i sängen.
Håll tummarna för att jag känner mig bättre imorgon så jag slipper vara sjuk första dagen på nyaste jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0