Behöver tips!

Det har gått bra på jobbet idag med, var roligare än igår eftersom det blev mer att göra idag.
Men jag har inte slitit på kroppen idag heller, så skönt att slippa den värken!

Har juförsig ont nu med men det finns olika sorters värk..

Har fått ännu mer pass att jobba idag så nu är jag fullbokad i tre veckor framåt och har lite dagar inbokade efter det också.. Jag skulle kunna gå jobba varje helg fram till jul om jag vill men det är nog att ta i lite. Det är ju på helgerna jag och pojken är lediga tillsammans och kan mysa i soffan hela dagen.
Skrev upp mig på tre helger framåt iaf så får jag se sen, beror på hur många vardagar jag får.

Och nu är lägenheten städad och fin också! =)
Jag städade toaletterna medans pojken dammsög, och nu håller han på med disken från igår och jag ska börja laga mat om en timme ungefär.
Det blir Kyckling,ris och currysås.. Igen!
Har dålig fantasi just nu, men currykyckling går alltid ner.
Skulle vilja ha tips på god mat?! Ingenting med fisk och skaldjur i eftersom jag är allergisk mot det tråkigt nog.
Spelar ingen roll om det är krångliga recept och sånt som tar lång tid, älskar att laga mat!
Är tacksam om ni vill berätta era favoriträtter.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0