Dålig natt

Kunde inte sova inatt heller, hade för ont i benen för att kunna ligga still. Usch vad jag tyckte synd om mig själv då!
Somnade vid tre skulle jag tro, kollade lite på klockan då och då (vilket man inte ska göra eftersom man blir mer stressad över att inte kunna sova då).
Sen blev jag väckt  kvart i sju imorse av att de ringde från jobbet och frågade om jag kunde komma in. Kände just då att jag inte skulle klara av att jobba idag så jag sa nej. Hade fortfarande ont och sömnbrist så det skrek om det men de förstod iaf att jag inte kunde.
Sen dess har samma kollega ringt tre gånger.. haha..
Frågade om imorgon, hon hade missat att jag redan skulle jobba då, och sen har vi gjort lite tidsjusteringar så nu ska jag jobba 06-14.30. Alldeles lagom för mig.
Är lite orolig över att gå upp kvart i fem bara, hur pigg kommer jag vara då??
Kommer säkerligen kräkas en eller ett par gånger på morgonen, det är ju rutin när jag går upp för tidigt.
Men det illamåendet går över fort iaf.

Gick upp klockan nio idag, var inget bra på TV så vi satte på Braveheart, hade inte sett den på länge.
Det är ju en sån bra och gripande film enligt mig!

Så nu ska vi se klart på den och pojken försöker tvinga mig att äta frukost, så jag får väl ta mig en macka då så blir han nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0