Ensam igen

Usch ja! Har ju kommit på att jag ska sova själv nu igen.. Känns som inte alls länge sen han jobbade natt sist. Men det är ju ändå tre veckor.

Har ätit nu, gottigotti! Kunde inte äta så mycket för jag hade ont i magen men lite fick jag i mig iaf.
Ska kolla upp lite nya recept på internet nu hade jag tänkt, men jag tittade in här för att skriva några rader först. =)

Ska vinka av sötisen först och sen kolla lite på Cold case (tror att det börjar tio iaf).
F¨år se om jag kan somna ikväll, är ju nervös för imorgon och sen har jag ju så svårt att somna när jag är ensam, skrämmer upp mig själv en massa.

Jaja, kanske blir fler uppdateringar om jag inte lyckas somna. I bästa fall så hörs vi imorgon och då vet jag hur det gått på nya jobbet.. =)

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll!

2007-10-28 @ 21:37:17
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Sanna

Godkväll :)

2007-10-28 @ 21:42:06
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0