Flytta??

Har nog helt bestämt mig för att flytta bloggen hit från nogg.se.
Känns lite roligare här när man kan läggaupp mer foton- och videolänkar.
Min gamla blogg hittar ni här.

Så allt ni inte förstår av det jag skriver här kan ni nog få en förklaring på där. ;)

Sambon är hos en kompis och kollar på fotbollen ikväll, själv tittar jag också på den men orkar inte vara jätte intresserad idag, Är trött och har ett nackspärr som vägrar ge med sig.

Saknar mina nära och kära i Uppsala idag. Det kommer plötsligt ibland!
Längtar efter Felix, vill ha en massa kramar av mosters fina pojke!
Vore inte helt fel att få gosa lite med Melvin heller.
Ja, det blir nog att åka till Uppsala snart igen, kanske stanna ett par dagar längre än förra gången??
Vi får se..

Här är de iaf, mosters favvopojkar!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0