Fredag igen

Det var riktigt jobbigt att gå upp idag och ändå hade jag lite sovmorgon till nio.
Huvudet och kroppen värkte som bara den, ryggen tog stryk av att stå så länge i kö igår.
Har alltid tyckt att det känns som att ryggraden rasar och trycks ihop när jag står eller går för länge, och för något år sen visade det sig att jag inte hade så fel när det gäller det.
Fick ju göra röntgen av ländryggen då, och den visade att diskarna mellan kotorna var väldigt utslitna och det ska de inte kunna vara när man är så ung som jag är, det spelar ingen roll hur tungt arbete man har det ska bara inte gå.
Så min beskrivning som jag har använt länge om hur det känns i ryggen efter en lång dag stämmer vädigt bra.

Tror att jag tänker ta det lugnt idag, ska fråga pojken om jag kan få skjuts till biblioteket senare.
Det enda jag tänker göra innan han slutar jobbet är att diska och städa i köket. (jag råkade spilla ut kaffepulver på golvet igårkväll så det behövs dammsugas lite igen.)

Pojken slutar tidigt idag iaf, kommer hem strax efter ett. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0