Helsnurrig

Detta har varit en helsnurrig dag (för mig alltså).
Allt gick bra imorse iaf, kom upp som jag skulle och hann i tid till jobbet, var faktiskt inte så jätte trött men det kanske man inte ska vara om man går och lägger sig klockan nio?
Lyckades till och med somna på en gång.

Men jag tror att jag lyckades snurra till det ganska mycket på jobbet, inte allvarliga saker som tur var, mediciner och sånt koncentrerade jag mig noga på så där blev inget fel.
Hade köket idag och ställde säker på de mest konstiga ställen. (ex: Havregryn i kylskåp.. *suck*)
En annan incident var när jag skulle koka kaffe till fikat och glömde sätta dit filtret med kaffet.. Kollergorna ville ha starkare kaffe..! Hmm..

Jaja, jag klarade mig igenom dagen (med lite mobbning från mina kollegor) och kom hem vid kvart i tre då jag däckade i sängen i en timme.
Pojken har varit duktig och tvättat idag så nu ligger det rena, vikta kläder på hela golvet. Skönt att slippa tvätten den här veckan.
Han är inte så sjuk längre men han var hemma idag iaf och nu har de helg.

Fixade hamburgare till middag, enkelt och gott och nu har jag äntligen lyckats överta datornfrån pojken.
Han har fått hem ett nytt spel idag så mellan vändorna i tvättstugan har han nog suttit i fotöljen hela dagen.
Men nu fick jag låna den ett tag. =)

Jobb imorgon också, men då börjar jag den barmhärtiga tiden 07.00, och jobbar till 14.30. Sen tänkte jag vara ledig i helgen.. Ska kanske vara barnvakt på lördag kväll men det är ju inte så ansträngande..

Pratade med nya "chefen" idag också, och nu är det bestämt att jag ska gå bredvid på ett gruppboende måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Ska bli spännande!

Ska väl lämna tillbaka datorn nu till pojken, och själv ska jag se lite på TV..
Kanske ska lägga mig tidigt idag också..? Inte lika tidigt som igår men direkt efter Efterlyst skulle nog kännas bra..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0