Helt slut i kroppen..

Har inte orkat skriva något förns nu, har så fruktansvärt ont i höfterna och benen!
Det gick bra på jobbet iaf, vi har haft det lugnt i några dagar.
Men nu så börjar rummen fyllas på igen och nästa vecka kommer det vara överbeläggning igen.
Ska iaf jobba torsdag också och då börjar jag kloclan 06.00! Usch och fy så tidigt..
Har ingen egentlig tid då jag slutar utan jag kommer att stanna så länge jag behövs.
Skulle tro att jag slutar efter lunch då, för sen är det ganska lugnt ett tag.

Men jag känner vekrligen att det tar mer och mer på kroppen att jobba inom vården, mina leder klarar inte mycket mer. Och nu har ryggen börjat göra sig hörd igen, den har hållt sig lugn över sommaren men nu har det blivit värre.
Och nackvärken vill inte gå över heller, blir att ringa doktorn snart och få en remiss till röntgen, måste kolla upp vad det är som är fel där!
Hoppas mycket på det här nya jobbet nu, om det blir mycket sovande nätter så lär det ju inte vara så tungt för kroppen..?!
Vet att han jag var på intervju hos försökte ringa igår när jag var på jobbet, kunde inte ta det då..
Och hon ringde idag också, pojken svarade och hon sa att hon skulle ringa imorgon istället.
Hoppas vi kan boka någon tid då så jag kan få börja där snart!

Däckade totalt idag när jag kom hem och sov nån timme, väl behövt kan jag ju tala om!
Sen åkte vi och handlade till kvällsmaten, kom hem och pojken diskade och sen lagade jag maten.

Pojken är föresten hemma från jobbet idag, han är förkyld, har lite feber och ont i halsen och huvudet.
Låter som att det är jag som smittat honom.. Exakt samma problem som jag haft en vecka eller så..
Tråkigt för han men då får vi umgås hela dagen imorgon.. =)

NU ska jag titta klart på DH och äta lite av chipsen jag köpte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0