HJÄLP!

Väntar på att pojken ska komma hem och under tiden fixar jag lite med datorn igen.
Har upptäckt att vi måste installera Microsoft Word (det kanske man måste göra varje gång man köper ny dator, men det visste inte jag) så nu håller jag på och försöker göra det.
Kan ju meddela att det inte fungerar, kommer att bli tokig på detta snart.
Det står att det inte finns tillräckligt med utrymme att instalera det på, (på någon (C;)eller nått sånt, antar att det är hårddisken??) men när jag kollar runt lite så finns det något som kallas RAM-minne (eller nått sånt) och där har vi många MB ledigt.
Kan man flytta på saker från hårddisken så att det hamnar där vi har mycket minne kvar???

Jag kommer att bli galen snart om det inte fungerar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0