Kunde inte andas..

Hur kul är det att vakna av att man är så igentäppt i näsan så det känns som att man inte kan andas??
Det var på det sättet jag fick slå upp ögonen för första gången idag, nice!
Till saken hör att jag varje morgon har mer eller mindre jobbig astma när jag vaknar och bara det är jobbigt att känna när man vaknar.

Kom iaf upp relativt tidigt idag, hade ställt klockan på 08.00 men jag vaknade på detta hemska sätt en kvart innan den ringde.
Tvättmaskinen i källaren är i full gång, ska snart ner igen och byta tvätt.
Fick gå två gånger för att orka få ner tvättsäckarna, två stycken överfulla IKEA påsar och då låg inte sängkläderna där, tänkte ta med dem ner nästa gång jag går.

Dricker den andra koppen med kaffe för dagen och ska börja göra mig iordning snart. Måste vara på Arbetsförmedlingen innan tolv då de stänger.
Inte så stressigt kanske, men de som känner mig vet hur seg jag är på morgonen när jag är ledig.
Kan vara klar jättesnabbt när jag jobbar, men är jag ledig så är det helt omöjligt att vara snabb för min del.

Men nu är det väl dags att sätta igång..!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0