Längre dag än vad jag trodde..

Var helt säker på att jag blivit tokig imorse när klockan ringde. Fick för mig att jag skulle vara ledig idag och medans jag gick upp för att gå på toaletten så var jag arg på mig själv för att jag hade ställt klockan i onödan!
Inte förns jag var på väg tillbaka till sovrummet för att lägga mig igen så kom jag på att jag FAKTISKT skulle till jobbet.. Idag var det inte kul alls att jobba, var inte på humör för att vara social och trevlig mot folk.
Helt enkelt en sån dag då jag mycket hellre hade haft ett jobb där jag arbetar helt själv..

Sen ytterligare en besvikelse.. Var helt säker på att jag slutade halv tre idag men jag hade hört fel och fick jobba til halv fyra.. Den timmen var väldigt lååång! Försökte mest gömma mig då om jag ska vara ärlig. ;)

Var som vanligt helt död när jag kom hem.. Orkade inte laga mat så vi beställde från Kina restaurangen istället. Stekt kyckling med champinjoner, så gott så!

Har återigen gått igenom Aloe Vera sakerna, det sitter nog ganska bra nu. Hade ett telefonmöte med Jonna idag och gick igenom allt en gång till.

Ska nu titta på Fredag hela veckan, ett av mina nya favoritprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0