Lång,rolig dag

Ja, det har nog varit en lång dag idag men jag har haft väldigt roligt på jobbet.

Kom hem kvart över nio ungefär så jag hann träffa pojken en halvtimme. Inte mycket men det är alltid något.
Kanske ska jobba imorgon också.. En jag jobbade med idag var inte helt kry så om hon är sjuk imorgon så ska jag hoppa in för henne. Börjar åtta isåfall.
Men vi får se, hoppas på att hon är frisk iaf.. Behöver göra mycket hemma imorgon som jag inte hinner med annars.

Har bestämd mig för att jobba julafton nu, iaf en halv dag. Vi delar upp det så alla får chansen att vara hemma några timmar. Jag tog passet mellan 16-20 och det är faltiskt helt OK för min del, bra extrapengar!

Har nu lagt på en Aloe ansiktsmask och tar det lugnt.. Kommer nog dröja ett tag innan jag lägger mig men jag får ju tänka på att jag kanske ska upp tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0