Lördag

Trodde att jag skulle kunna sova jättelänge idag, kändes som att jag behövde det.
Men icke.. Vaknade kvart över nio.
Så nu har jag druckit några koppar kaffe och börjar piggna till litegrann.

Välfyllt schema idag.
Vi ska åka och kolla upp exakt var det är jag ska jobba nästa vecka, och kolla var jag går av bussen och hur jag ska gå sen.
Sen ska vi åka och handla på nya Coopaffären.. Blir inte så mycket att handla eftersom jag var där för någon vecka sen.
Sen hem och packa upp varorna innan vi åker och kollar på handboll..
Efter det hinner jag nog inte vila länge innan jag ska iväg och vara barnvakt åt pojkens söta syskonbarn..
Själv ska han ut med alla pojkarna. Är ju inte så ofta han gör något sånt så jag hoppas han får riktigt kul!
Jag tycker inte att han ska behöva vara hemma varje helg med mig bara för att jag varken kan eller har någon lust att gå ut.

Nu ska jag snart göra mig i ordning och sen är det dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0