Mögliga mackor, mums!

Ja, jag har återigen lyckats äta mögligt bröd.. Matlusten försvann ganska snabbt efter att jag märkte hur läget var!

Rostade två mackor och åt dem, var sedan mer hungrig och tänkte att jag skulle äta två till, då ser jag de där äckliga gröna fläckarna på brödet jag tagit fram. Usch!
Slängde snabbt brödet och kämpade mot illamående.. NU har jag borstat tänderna och druckit massa vatten, men jag inbillar mig fortfarande att jag har det där äckliga gröna i munnen..
Blir en massa tuggummi idag, känner det på mig..

Kommentarer
Postat av: madde

Blää! Usch o fy! Ja, jag är hemma. Har inga planer alls så det är bara att ringa. Hoppas allt gåt bra på nya jobbet. Kraaaaaaaam

2007-10-31 @ 19:07:22
URL: http://lelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0