Och så var dagen nästan slut..

...utan att jag har gjort något ansträngande alls.

Hahaha, detta kan man verkligen kalla att lata sig, har knappt rest mig från soffan idag.
Sov t.o.m en liten stund efter maten som för övrigt blev väldigt god.

TV:n visar (big surprise) fotboll, men den är nog slut snart och då kanske vi kan kolla på något vettigt.
Pojken har spelat poker större delen av dagen och har vunnit ganska mycket, sammanlagt denna vecka har han vunnit ca 2500kr och det är ju helt välkommet nu när vi köpt nya datorn.

Själv försöker jag läsa i min nya bok som verkligen är jättedålig! Jag kommer ingenstans..
Måste ta mig till bibblan imorgon för att skaffa nya annars kommer jag att gå i taket här.

Nu ska jag ta och ringa till mamma och berätta nyheterna om mitt nya jobb- det verkar som att jag ska få jobba mycket och de behöver folk redan nu i veckan.

Så nu verkar allt ordna sig för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0