Onsdag och lite trött

Ja, är faktiskt lite trött och seg idag men det kan bero på att jag sov dåligt.
Har varit vaken sen nio och inte gjort alls mycket.. Läste ut en bok nyss och ska till att börja på en ny.

Borde kanske äta någon slags frukost/lunch eftersom jag ska till jobbet snart men jag är inte säker på att det kommer att gå ner.
Kanske snor lite av pojkens yoghurt, det mättar väl lite skulle jag tro och det går lätt ner också.

Det blir jobb till 21 ikväll och sen är jag ledig imorgon, tänkte försöka få tvätttid då och sen har jag några ärenden som jag måste uträtta då också.. Så det blir full fart imorgon med.
Tråkigt idag bara att jag och pojken inte hinner träffas nästan alls, kanske en halvtimme på sin höjd ikväll när jag kommer hem. Han åker ju till jobbet 21.50 ungefär.
Han ligger btw och snusar för fullt inne i sovrummet, låter så skönt med de där snarkningarna som kommer då och då. =)

Nu ska jag först och främst ringa till mammsen och sen kolla om jag kan få ner något i magen.

God morgon världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0