Planer inför imorgon..

Sitter i vår sköna fotölj med värmedynan på nacken och kollar på DH.
Har inte haft någon som helst ork att göra något vettigt ikväll.

Imorgon blir det desto mer att göra, har tvättstugan hela dagen, måste till arbetsförmedlingen och skriva ut mitt CV som jag ska ha med mig på intervjun jag ska på senare.
Sen vill jag som vanligt städa lite här hemma, disken från idag är kvar och jag vill gärna dammsuga köket och städa toaletterna igen. Det känns som att allt blir skitigt så fort!

Tänkte gå och lägga mig snart, det blir att gå upp tidigt imorgon om jag ska hinna med all tvätt under dagen.
Kanske tar med mig boken till sängen för att läsa en liten stund, fast pojken tycker inte om att jag har lampan tänd när han ska sova. Hmm.. Kanske kan övertala han att han kan somna ändå! ;)
Kopplar jag på charmen så går han nig med på mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0