Promenad, fika och god mat.

Hur glad blir man när det börjar regna precis när man klivit utanför dörren..?
Det började med lite lätt duggregn, äsch tänkte vi det här är ju ingen fara.
Några hundra meter senare så regnade det bara mer och mer.. Usch usch!
Det var bara ett snabbt regn som tur var och resten av promenaden gick ganska så smärtfritt.
Vi gick hem till svärföräldrarna och fick oss lite kaffe. Vilade där ett tag medans vi kollade på tennis.
Sen bestämde vi oss för att gå vidare eftersom vi var hungriga och behövde gå förbi affären på vägen hem.
Köpte mjölk och matlagningsgrädde och sen gick vi hemåt.
Var helt slut i benen när vi kom hem, värktabletterna hade slutat att verka så nacken jävlades med mig igen.

Låg på soffan i tio minuter innan jag började med maten.
Tagliatelle med skinksås. Mycket gott!
Vi kom fram till att vi måste handla ganska mycket imorgon så det blir det att ta bilen till affären.

Skulle ha velat städa idag också, men vi får se om vi orkar..
Jag är ju hemma imorgon så jag kan grejja lite då.

Tittar på den tredje filmen i Sagan om ringen trilogin. Eller.. Det är mest pojken som tittar, jag läser mest och tittar när jag tycker att det blir intressant. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0