Redo för dagen

Ja, nu är filmen färdig och den var spännande och bra som de flesta Beck-filmer är.

Har tryckt i mig en smörgås nu som jag sköljde ner med vatten, avskyr frukost..
Men nu är jag iaf redo för att möta dagen, ska åka iväg och hämta ut ett paket snart,posta ett brev och kanske panta lite flaskor.

Sen blir det nog en promenad lite senare, antagligen till svärföräldrarna för att lämna tillbaka en väska med massa datasaker.
Det känns som ett lagom avständ att gå dit och hem.
Men vi får se, kanske blir en tur till någon av pojkens systrar också, det var ett tag sen vi hälsade på dem.

Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0