Stackars liten!

Tycker synd om min lilla systerson nu, han har krupp och 39 graders feber.
Stackars lilla Felix!
Han som älskar att prata i telefon ville inte ens prata med mig när jag ringde.
Tycker synd om syster också, Felix hade varit vaken större delen av natten och lillebror Melvin vaknar ju några gånger per natt och ska ha mat så syster hade inte sovit alls mycket. (om hon nu sov något alls)
Så nu var mamma (vår mamma) där och hjälpte henne.

image2

Fick ett samtal från Kullängen nyss, de ville att jag skulle komma och jobba hela helgen men jag är ju redan inbokad på gruppboendet så det gick inte.. Men på fredag ska jag ju jobba på Kullängen på förmiddagen så de får en liten del av mig iaf.. ;)
Hoppas Kullängen förstår att jag gärna vill fortsätta jobba där med, men nu måste de ringa eller säga till i god tid före om de vill boka mig. Får framhålla det på fredag när jag är där.
Men de förstår min situation det är jag helt säker på. Jag klarar mig inte på de timmar jag har på Kullängen, så jag måste ha fler ställen att gå på.

Har fortfarande inte ätit men jag kände ett litet kurr i magen nyss så jag ska väl ta en titt i kylen och se vad jag kan åstadkomma där.
En timme kvar tills jag blir hämtad för att åka till jobbet. Gott om tid alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0