Teletrackad av jobbet??

Nu har jag gått igenom Aloe Vera sakerna, faktan börjar sitta nu. Det svåraste är alla näringsämnena.. Hur ska jag kunna komma ihåg alla? Som tur är har jag en film som jag tänkte visa, i den förklarar dem de mesta.

Pojken har satt på tennis på TV, hur tråkigt som helst så jag ska nog läsa lite mer när jag är klar här.

De har ringt från jobbet säkert åtta gånger idag för att boka in mig och sen några samtal för att ändra lite tider.. Så nu ska jag iaf jobba imorgon och på fredag och så har jag nästa fredag inbokat också.. Kunde blir mer tider nästa vecka eftersom det blir många överbeläggningar.. Vi får se, har blivit myckket denna vecka iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0