Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år?

26 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Pojken när vi sov, annars har jag bara umgåtts med mig själv idag.

3. Hur lång är du?

1,70m
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Sagan om Ringen

5. Vem ringde du senast?

Mamma

6. Vem ringde dig senast?

Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

" Hej. Hemma nu. Dejten gick bra,det var faktiskt jättetrevligt. Så han är ganska lovande faktiskt. Kram och godnatt"-Från Madde

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringer hellre

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta.

10. När såg du senast din mamma?

För tre vekcor sen kanske..

11. Vilken ögonfärg har du?

Gröna

12. När vaknade du i dag?

07.45
13. Vilken är din favoritjulsång?

Glans över sjö och strand

4. Vilken är din favoritplats?

I min soffa med en bra bok

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sköljen på jobbet

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Då är jag lyckligt gift, har barn och jobbar

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spöken,de skrämmer mig fortfarande när jag är ensam hemma! ;)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mamma

19. Hur stor är din säng?

Två 120 sängar som sitter ihop, väldigt stor alltså!

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika, fryser jag så har jag kläder, annars inte
22. Hur många kuddar har du i sängen?

Tillsammans har jag och pojken fem stycken

23. Hur många landskap har du bott i?

3

24. Vilka städer har du bott i?

Storvreta, Uppsala, Vittinge och Hallsberg
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor
26. Är du social?

tillräckligt

27. Vilken är din favoritglass?
magnum Classic
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Vienetta glass
29. Tycker du om kinamat?

Lite ibland

30. Tycker du om kaffe?

Ja

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe och vatten

32. Sover du på någon särskild sida?

Gillar att somna på höger sida, sen vänder jag mig hela natten
33. Kan du spela poker?

Ja

34. Tycker du om att mysa/kela?

Självklart!

35. Är du en beroendemänniska?

Japph

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
En tjej jag gick i skolan med hade samma..

37. Vill du ha barn?

Ja, helst nu på en gång!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska är väl det jag kan bäst, sen är det väl spanska och norska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Japp.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet, min hy mår väldigt dålig av bassängvatten

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder,godis och ciggaretter

42. Äger du dyrbara smycken?

Nja, har väl några saker som är dyrbara för mig

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Desperate Housewifes,Prison Break, Greys Anatomi mm..
44. Kan du rulla med tungan?

Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Kan inte bestämma mig

46. Sover du med gosedjur?

Nej inte nu, gjorde det när jag bodde själv

47. Vad har du för ringsignal?

"Du nåste svara"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Mamma kanske har..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En kudde i soffan

50. Flirtar du mycket?

Nej inte nu

51. Kan du byta olja på bilen?

nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?

"Hennes mjukaste röst" - Av Bengt Ohlsson

54. Läser du dagstidningen?

Ibland

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?

Ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Vägbeskrivning till stället jag ska på intervju idag

59. När var du i kyrkan senast?

När Felix döptes

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Perra

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Två nätter på klassresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0