Trååk.

Har kommit fram till att det tråkigaste som finns är att försöka tvinga sig själv att bli trött..
Har skrivit inlägg om detta förut men detta är verkligen ett tillstånd jag avskyr!
Som tur är så är det bra program på TV (eftersom min bok är det tråkigaste jag läst på länge), tittar på Criminal Minds nu och det är alltid intressant enligt mig.

Har kikat runt på lite bloggar också, men hittar ingen jag kan tänka mig att följa förutom de jag redan läser ganska regelbundet.
Någon som har förslag på roliga bloggar??

Har verkligen börjat hoppas på det här nya jobbet nu;
Hoppas att jag kan få tillräckligt mycket timmar för att klara mig på den lönen!
Hoppas att jag tycker det är lika kul att jobba på gruppboende som jag tyckt att det varit kul med mina andra jobb.
Hoppas på att jag får många nattpass, är förtjust i OB:n jag får för att vara där och sova. =)


Pojken jobbar eftermiddag igen nu, så denna vecka kommer vi hinna träffas mycket! =)

Imorgon innan han börjar (kl.14) så har han lovat att dammsuga.

Han tycker inte att det behövs men jag som är väldigt nojjig med städandet just nu tycker att det verkligen behövs.
Allt har att göra med vår mörkbruna matta som vi har i vardagsrummet, den drar åt sig smuts så det bara skriker om det och det syns ju så väl på så mörka saker.
Så den vill jag helst dammsuga varje dag men tyvärr klarar inte kroppen av det.
Men nu är iaf pojken så snäll att han städar bara för att jag ska vara nöjd.
Själv ska jag ta hand om helgens hög med disk + att jag ska städa toaletterna, men jag har ju hela dagen på mig som det ser ut nu.
Det enda jag har planerat är ovanstående och en tur till bibblan (som jag längtat efter länge).
Blir nog en tur förbi ICA också, måste köpa mjölk,varma koppen och de nya diftljusen som svärmor hittade där.
Luktar såå gott och håller i flera dagar!

Nu ska jag ligga i soffan och vänta på att jag börjar gäspa-då är det dags att gå till sängen får att sova..
Hoppas det går fort!


Kommentarer
Postat av: madde

hej du. får se om du läser denna kommentar. jag tycker präktige p:s syster skriver ganska roligt. Hon läser ju pedagogik ihop med linn. Du kanske tycker den är lite seg för i perioder är hon ganska dålig på att skriva. Men om du har tråkigt så. Det är så gulligt för hon har blivit kär. raukan.blogg.se

2007-10-22 @ 21:31:48
URL: http://lelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0