Helt otroligt härlig helg

Jag har haft en helt underbar helg, jag har bara umgåtts med min familj och de närmsta vännerna.
Saknar er redan!

I fredags gjorde jag inte så mycket, efter jobbet så packade jag och försökte vila i 20 minuter innan det var dags att åka till tåget.
Resan gick bra, fullpackat tåg och buss.
Mamma och syster kom och hämtade mig på stationen i Uppsala och så åkte vi och hämtade pizza och sedan hem till pappa och bror.
Sedan åkte syskonen iväg (till pojkvännen och till flickvännen), jag och mamma och pappa kollade lite på tv.

I lördags gick jag upp någorlunda tidigt och så snart jag var klar så gick jag iväg för att hälsa på syster och hennes familj.
Stackars lilla Felix har varit så sjuk nu de senaste veckorna och har gått ner så mycket i vikt då han inte kunnat äta.
Han orkade knappt leka med moster.
Melvin hade hunnit växa till sig mycket på bara en månad, så fin, så fin!
Han höll på att krypa ur skinnet av lycka när man gullade lite med han.
Skrattade hela tiden.

Efter att ha spenderat några timmar där åkte jag hem till mamma och pappa igen för att vila lite.
Sedan kom Ida och hämtade upp mig och Linn i Storvreta för att åka till Madde i stan.
Väl där lagade vi supergod mat (nytt recept som jag fick av mamma) och mös tillsammans framför TV:n.
Vi fick skjuts av Ida hem också och jag var hemma strax efter tolv.

Igår så sov jag lite längre och kom iväg till syster runt 12, vardär i några timmar och lekte med Felix och Melvin.
Kunde inte ta några bilder för kameran hade slut på batteri.
Gick sedan hem till mamma och pappa igen och åt jättegod söndagsmiddag innan jag packade.
Sedan åkte jag och mamma hem till mormor och morfar och fikade (och för att jag skulle hämta massa böcker som jag skulle ta med hem) .
Jag hade all packning med mig till mormor och morfar för att därifrån åka direkt till stationen och ta bussen 18.45.

Fullspäckad och underbar helg alltså, men det var så skönt att få komma hem och kramas med pojken igårkväll.
Vi hann med att umgås i en timma innan han åkte iväg till jobbet.

Nu är det måndag och vi har tvättdag, jag ska iväg till jobbet om några timmar och jobba till 21.30 ikväll.
Sedan blir det en kort dag imorgon innan jag är ledig två dagar igen. Mjukstart på veckan, det tycker jag om. :)

Nu ska jag fixa lite lunch och sedan ska jag ner till tvättstugan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0