Allt är klart

Nu är allt vi skulle fixa klart, och lägenheten är så fin! :)

Det blir att jag går över till svärföräldrarna imorgon och fixar med bilderna istället, orkade inte idag.
Tror att jag håller på att få ett ryggskott, hela ländryggen krampar och snart kan jag inte röra mig.
Men detta är en värk jag kan ta och stå ut med, har upplevt den så många gånger nu att jag lärt mig att klara vardagen trots ryggskott. Jag klarar därimot inte av värken i kroppen som jag har konstant, ibland så är den helt enkelt outhärdlig.

Ska rota fram värmedynan igen och sitta med den resten av kvällen så kanske det känns bättre imorgon.

Just nu sitter jag och kämpar mot röksuget, jag har en cigg kvar att röka idag och den vill jag gärna spara tills det är dags att gå och lägga sig.
Men jag kanske kan ta halva nu och resten sen..
Nu har jag bara ca 15 ciggaretter kvar att röka, sen ska jag inte köpa några mer.
Varför börjar man med sånt här skit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0