Allt utom kläder..

.. till mig blev det på dagens shopping.
Jag var inte alls så pigg som jag lurade mig själv att jag var, tog slut helt efter min promenad och orkade inte alls handla speciellt länge.
Så det blev två par skor åt pojken, en stegräknare,massa mat och hushållsgrejjer och en skrivare till datorn. (kommer användas som fotoskrivare).
Har ju faktiskt beställt kläder på internet så jag får nöja mig med det så länge.


Nu ligger pojken och vilar sig inför jobb inatt och jag tittar på Tv4 fakta, min nya favoritkanal. :)
Får se om jag orkar att pilla ihop skrivaren idag, isåfall blir det senare ikväll/inatt för nu ska jag lägga mig ner i soffan och slöa så som bara jag kan göra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0