Ännu en ledig dag

Det är så skönt att vara ledig och om du frågar mig så har jag gjort mig förtjänt av en extra veckas ledighet.
Det är inte normalt att jobba så som jag har gjort i höst och vinter, för många dagar i rad hela tiden och sen all blandning av arbetstider.. Har ju jobbat både dag, kväll och natt i samma veva. Det tar ett tag innan man hinner hämta sig från det..
Men om några dagar så går jag på min schemarad och det ska bli väldigt skönt att ha lite fasta tider, även om jag kommer jobba upp timmarna lite så kommer jag iaf få vara ledig varannan helg.

Idag ska jag som sagt promenera över till svärmor för att sy överdrag till våra soffkuddar, sen har jag lovat att ta med kameran (och alla grejjer som vi fick med när vi köpte den) för att föra över bilderna och filmerna från nyår till deras data. Försökte skicka över MSN men det gick inte så nu ska jag installera CD skivan hos dem också så vi kan föra över bilderna direkt från kameran.


Senare idag ska jag också försöka montera upp lite av sakerna som jag köpte på Ikea igår.
Men först av allt så måste jag göra ett livräddningsförsök på en av mina blommor som verkar vara lite sjuk.  :(
Mina blommor är mina ögonstenar här hemma och jag blir så ledsen när de verkar må dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0