Back to work

Idag ska jag alltså börja jobba igen, känns konstigt när man varit ledig/sjuk i över en vecka, men det ska nog gå bra.
Undrar vilka jag ska jobba med? Och om vi har överbeläggning?
Spännande! :)

Jag har precis läst ut min bok som jag började med igår, kunde knappt lägga från mig den på kvällen och nu på morgonen. Men nu är den slut iaf och tur är väl det så jag kan jobba utan att tänka på boken hela tiden.

Det börjar bli dags att göra sig redo för att gå till jobbet, jag tänkte ta en lite längre promenad så jag ska gå lite tidigare idag. Bara det inte börjar regna, då går jag nog raka vägen istället.

Kommentarer
Postat av: mingla

Vill du hjälpa mig med tema på min födelsedagsfest :)?
Läs inlägget om du vill o kom med tips :)

2008-01-18 @ 12:16:56
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0