Dagarna går fort

Den här dagen har bara flygit iväg, och nu är det dags att gå och lägga sig igen.

Väldigt stressig dag på jobbet, hade ett litet slagsmål med en farbror som försökte rymma (han har gjort det flera gånger förut). Tycker det är lite läskigt när någon blir så aggresiv, han rev ju hela rummet och korridoren.
Men han lugnade ner sig efter ett tag iaf.

Det blir jobb imorgon med, kände mig tvungen att ta det passet, det finns inga vikarier längre! Hon som har ställt upp mest och jobbat ska flytta nu så hon har slutat. :( Hoppas de får tag på nya timmisar, det behövs verkligen!

Har städad lte nu på kvällen, pojken tog ett varv med dammsugaren och jag städade köket och toaletterna som vanligt. Skönt när man har sina ansvarsområden. :)

Nu ska jag gå och sussa lite, lång dag imorgon med både jobb och tandläkarbesök. Tur för mig att tandläkarna håller till i samma hus som vi.

Hörs imorgon!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0