Dagen slutade med tre timmars shopping..

Svärmor ringde mig vid halv fyra idag och frågade om jag ville följa med till Jysk eftersom de hade rea på massa saker. Så hon kom och hämtade mig och vi satte igång med storhandling.
Jag köpte tyger och lite mer saker på Jysk och imorgon ska jag hem till svärmor för att sy nya överdrag till våra soffkuddar.
Sedan åkte vi vidare till Ikea och handlade en massa saker där också..
Så imorgon blir det en riktig pysseldag för mig när jag ska montera det vi köpte. :)

Har fortfarande ont i munnen sen tandläkarbesöket och är redan så trött så jag vill gå och lägga mig.
Det är fotboll på TV och jag är inte pigg nog för att orka intressera mig för matchen.

Det blir (som alltid) att läsa lite nu innan jag tar en tidig kväll och går och lägger mig.

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0