God morgon

Jaha, ännu en dag med mycket att göra för min del.
Håller på med tvätten nu och den brukar ju ta hela dagen, sen måste jag ta en sväng förbi biblioteket någon gång idag, har massa böcker hemma som jag tror jag är lite försenad med.
Måste även städa lite här hemma eftersom mina nya duntofflor dunar av sig överallt, dammsugning varje dag har det blivit. Undersökte dem igårkväll och fann att det var ett litet hål i sömmen så nu har jag faktiskt slängt dem, har ju fler duntofflor så då är det bara att byta.

Funderar på vad jag ska laga för mat idag, har tagit fram kyckling ur frysen men vet inte vad jag ska göra med den..
Tror att jag ska prova något nytt och blanda ihop en kycklinggryta med de saker jag har hemma, kan ju inte bli så misslyckat.

Men, det som står först på listan nu är tvätt och disk och sedan får vi se vilken ordning det blir i.


Kommentarer
Postat av: N

haha tack för uppskattningen :) ..kanske också ska göra kyckling gryta ikväll haha

2008-01-04 @ 15:58:58
URL: http://nooni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0