Här sitter jag och smusslar

Som jag redan förstått är det svårt att bli trött ikväll, så nu sitter jag här framför TV:n och smusslar lite med mina supergoda chips och en kall burk pepsi. :)
Måste vara tyst med min prasslande påse eftersom pojken sover så lätt och ofta vaknar av minsta ljud.
Men i ärlighetens namn så händer det ibland att han sover som en stock och inte hör någonting, dessa gånger hör ofta ihop med att jag ringer (oftast från jobbet) för att det är något jag måste be honom att göra, då vaknar han inte av telefonen hur länge jag än låter det ringa.. Haha

Jag hade egentligen två nyårslöften; sluta röka och bara äta chips på helger..
Men jag kom fram till idag att det är ganska dumt att börja med dem samtidigt..
Så det andra löftet får vänta ett litet tag, iaf tills jag är någorlunda av med nikotinberoendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0