Hon med stjärten

Haha.. Kom på en rolig sak jag fick höra på jobbet i söndags.

En av våra gubbar (som bor där) kommer aldrig ihåg vad jag heter, så när någon av mina medarbetare säger till han att "Johanna kommer och hjälper dig", då brukar han le lite och säga; Johanna, är det hon med stjärten?
Hahaha!

Denna gubbe sitter i rullstol och har därför perfekt höjd att spana ovan nämnda stjärt. ;)

Så nu kommer jag vara känd som hon med stjärten för all framtid, iaf om C får bestämma då han tyckte detta var jättekul och berättade det för all personal han såg.

Skoj att min lite småputande bakdel kan göra en gubbe glad.
Jag får väl vicka lite extra på höfterna när jag ska hjälpa han på morgonen och kvällen.
Kul att vara uppskattad av de boende! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0