Hoppas,hoppas, hoppas..

Hoppas verkligen att jag är frisk imorgon för då ska vi åka och shoppa en massa på Marieberg.
Pojken behöver nya löpskor+grusskor till fotbollen, och jag behöver som alltid nya kläder och kanske ett par nya skor också då sulan på mina vinterstövlar har lossnat till hälften på en skon.
Sen vill jag ju så gärna ha den där fotoskrivaren också, ska kolla om det finns någon bra.

Och sedan ska vi handla mat och sånt också.
Jag har skrivit en milslång lista på det som behövs här hemma.
Och är det någon slags shoppning jag verkligen tycker om så är det storhandling av mat och saker till hemmet.

Sen är det tvättdag imorgon också, så det blir mycket att göra för mig så jag lär ju vara frisk om jag ska orka med dagen.
Börjar jobba igen på fredag och jobbar helgen, längtar faktiskt till jobbet nu. Det är ju så tråkigt att bara vara hemma!

Ska se på CSI Miami nu, det blir nog att halvsova i soffan inatt med, gick inte och lade mig förns halv fyra inatt och det är ju på tok försent!
Men somnar jag i soffan så vet jag iaf att pojken väcker mig när han kommer hem vid sex-tiden, och då kan vi gå och lägga oss i sängen tillsammans. :)

Ska se om jag kan pilla ihop den nya vågen snart också, pojken fick den av sin mamma och pappa för att han "var så duktig på hockeyn". Haha.. Svepskäl för att svärmor är så omtänksam, men hon vill gärna ha en anledning att ge presenter bara sådär. 
Den nya vågen ska iaf kunna mäta både vikten och vatten och fett procenten i kroppen.
Vill man veta sånt egentligen??  Tror inte det, men man måste ju prova iaf, jag kommer säkert få en selektiv minnesförlust när jag fått svaret.  
Jaja.. Bjuder på en bild på pojken min tagen direkt efter hockeymatchen där han var den allra bästa spelaren! :)

image18
Lite svettig kanske, men det är ju bara härligt! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0