Hur man skrämmer livet ur sin sambo

Lite roligt har jag iaf fått ha idag..

Svärmor ringde mig tidigare ikväll och berättade att hon var på JULA och att de hade rea på resväskor.
När hon va där fanns det bara två par kvar och hon undrade om jag ville ha ett av dem.
Jag som har sagt länge att jag måste köpa nya resväskor sa att hon skulle köpa dem.

Svärmor kom förbi ett litet tag senare och lämnade över mina nya fina väskor och åkte sedan igen.
Jag lät dem stå kvar en bit innanför dörren så pojken skulle få se dem när han kom hem innan jag ställde undan dem.
Inte tänkte väl jag ¨på att han skulle få sån panik när han kom hem och såg väskorna innanför dörren.. Haha.. Kan ju bara tänka mig vilka tankar som flög genom hans huvud då.
Stackars!

Jag fick snabbt förklara att jag tänker inte flytta, vi har bara fått nya resväskor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0