I brist på annat

Eftersom jag har halvsovit hela dagen när jag hade hög feber kan jag självklart inte sova nu när jag mår lite bättre.
Tur för mig att det faktiskt går några sevärda program på TV.

I brist på annat så lägger jag upp lite bilder från Melvins dop igår.
Det kändes tråkigt att bara vara i Uppsala i några timmar men det är ju bättre än inget och nu fick jag iaf träffa alla en snabbis.

image15
Det STORA ögonblicket, när han blir döpt. Men duktig som han är så skrek han inte alls under gudstjänsten.

image16
Här har vi dem allihopa; svåger Ronny, fina Felix, syster Madde, bror Marcus och söta Melvin.

image17
Tog som alltid massa bilder på min ögonsten Felix, mosters fina pojke!


Har laddat upp och sorterat alla bilderna nu och har hittat några stycken som jag vill skriva ut.
Jag och pojken ska till Marieberg när jag blir frisk och handla, tänkte passa på att köpa en fotoskrivare då.
Nu ska jag titta på Special Victims Unit som precis har börjat, kanske t.o.m lyckas somna snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0