Känner mig tråkig

Det känns som att jag är jättetråkig som inte uppdaterar mer än en gång per dag nu, men jag har varken tid eller ork just nu.
Det var körigt idag på jobbet, jag jobbade över (bara en halvtimme, men jobbigt ändå) så jag hann inte vila och ta värktabletter innan jag gick till tandläkaren.

Och hos tandläkaren var det hemskt idag, bedövningen tog inte så bra den här gången heller men nu fick jag inte fler sprutor. Två tänder lagade han idag och det gjorde svinont!
Eftersom det gjorde så ont så spände jag självklart kroppen, och det resulterade i att jag har fått jätteont överallt nu.
Tur att jag har sovmorgon imorgon!

Det har varit en massa strul med lägenheten i Uppsala idag också, städerskan visste inte hur man knäpper på huvudsäkringen så hon hade bara gått därifrån utan att städa. Vilka idioter till människor det finns!
Hur svårt är det att dra till den lilla spaken?
Otur att det strular när jag jobbar, har ju verkligen inte tid med sånt.
Vi har alldeles för stressigt, det är ju knappt man hinner med att gå på toaletten på morgonen/förmiddagen och då har man verkligen inte tid med iq-befriade människor som inte ens kan knäppa på en säkring.

Det är väl lika bra att gå och lägga sig, är på dåligt humör nu.. Tur att pojken jobbar natt och inte är här, så han slipper mig och mitt dåliga humör idag.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0