Kanske borde bli kock?

Var stolt över mig själv idag och den kycklinggryta jag snodde ihop bara sådär, hade det inte varit för att jag är allergisk mot fisk och skaldjur så kanske jag hade utbildat mig till kock. :)
Jag hade tittat ut lite fina grönsaker i kylen som hade passat bra i min gryta men tyvärr var de lite mjuka och slemmiga (ruttna) så de gick inte att använda, så det blev att tänka om, men jäkligt gott blev det iaf.

Håller fortfarande på med tvätten, men nu är det bara lite som ska torka och sen är det klart.
Städandet har jag skjutit upp till någon annan dag, orkade helt enkelt inte.
Men vi har varit över till svärmor och fixat med bilderna på deras dator och samtidigt passa på att leka lite med pojkens syskonbarn som var där.
Biblioteket och affären har vi hunnit med också, och de senaste timmarna har vi kollat på Sverige-Ryssland i junior VM. Och Sverige vann! :) Final imorgon..

Imorgon blir det antagligen fotboll på förmiddagen, pojkens systerson spelar inomhuscup (om han inte blir sjuk, vilket det verkade som idag) och vi har lovat att komma och titta.
Sedan ska vi åka till Marieberg (köpcenter) för att handla två födelsedagspresenter, en doppresent och kläder till mig och pojken. Själv har jag lite dåligt med pengar (får vinsten från min lägenhet om nio dagar) men pojken min är ju heltät nu så han får bjuda lite. ;)
Vi funderar på att gå på bio imorgon också, får se om vi hinner/orkar.
Någon som har sett Arn? Är den något att se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0