Lunch och sen jobb

Hade en riktigt körig kväll igår på jobbet, som jag trodde hade några boende bytts ut och det var nya namn och människor att lära sig.
Men ikväll ska det nog gå bättre.

Nu ska vi snart iväg och äta lunch hos svärföräldrarna. Svärfar är egentligen inlagd på sjukhus men har fått permis över helgen. Han ska vara inlagd i en vecka till och sedan opereras för pulsåderbråck, och sedan blir det väl några veckor till på sjukhus skulle jag tro.

Så nu ska vi iaf dit och äta och sedan skjutsar pojken mig till jobbet, jag börjar 15.30 och slutar 23.
Sen ska jag försöka somna på direkten nör jag kommer hem eftersom jag börjar kl 07.00 imorgon bitti.
Usch usch.. Jag kommer ju vara alldeles för trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0