Mitt nya intresse

Jag har kommit på att jag tittar väldigt mycket på skidor (av alla de slag) på TV nuförtiden.
Detta är något som jag inte tyckt speciellt mycket om tidigare, men nu är det riktigt intressant enligt mig.
Jobbigt bara att det är så mycket skidor idag så jag kommer att få svårt att hinna med allt annat jag planerat in.
Jag får väl helt enkelt dela på mig idag, det kan väl inte vara så svårt? :)

Jag vaknade pinsamt sent idag, 10.50 öppnade jag ögonen och det är ju på tok för sent enligt mig!
Men jag behöver nog sömn nu, har sovit väldigt dåligt tidigare i veckan.

Men nu är det som sagt dags för skidor, slalom för herrar och Byggmark har chans på pallplats. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det enda jag kan kolla på vad gäller snö och sport är snowboard grymt kul

2008-01-12 @ 12:44:00
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0