Mycket pengar

Jo, det har nog gått åt mycket pengar idag när jag och pojken var på Marieberg och shoppade.
Helt fullpackade med påsar när vi kom hem.

Nu har hockeyn börjat men det går dåligt för Sverige, våra pojkar ligger under med 1-0.

Själv är jag helt slut och har sovit ett tag på soffan, snarkade gjorde jag visst också.. ;)
Det blir nog en tidig kväll, måste vända tillbaka dygnet lite eftersom jag ska upp kvart i sex på måndag.

Nu ska jag gå och hämta lite glass och en burk pepsi, måste hålla röksuget borta för nu är det slutrökt för mig.
Sista ciggaretten gick för ett tag sen och nu är det helt slut, vi har ingenting som innehåller nikotin hemma.
Tur är väl det, för jag skulle nog kunna lägga in en riktig prilla lössnus om jag fick tillräckligt mycket abstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0